Honda HR-V Forum banner

iPhone en iPod samen op CarPlay

5.7K views 8 replies 7 participants last post by  Frazier  
#1 ·
Dus ik heb een 2019-model met CarPlay. Als ik op reis ga, gebruik ik graag mijn iPhone die is aangesloten op de USB-telefoonpoort en gebruik ik Waze voor routebeschrijvingen en alle geweldige waarschuwingen die het geeft. Wat een geweldige app! Meestal heb ik Sirius-radio die op de achtergrond van Waze muziek afspeelt en dat werkte goed totdat het abonnement afliep. Dus ik dacht, nou, ik heb honderden van mijn favoriete nummers op mijn iPod, dus ik sluit hem gewoon aan op de andere usb en speel hem als achtergrond met mijn iPhone die Waze gebruikt. Helaas lijkt Carplay maar één Apple-product tegelijk te herkennen. Heeft iemand anders dit probleem?
Mijn opties zijn 1) al mijn nummers op mijn iPhone zetten en dan speelt hij nummers ervan af en kan ik ook Waze gebruiken. (Dat werkt) Maar het probleem is dat mijn iPhone vol zit met geheugen, dus al mijn nummers passen er niet op. 2) Abonneer je op Sirius en ga terug naar de originele manier.

Idealiter zou ik Sirius, mijn iPod en mijn iPhone willen aansluiten en tussen alle drie kunnen schakelen. Geen probleem als het niet mogelijk is, maar ik dacht dat ik contact zou opnemen en zou kijken of iemand heeft bedacht hoe je twee Apple-producten samen kunt laten werken op CarPlay.

#2 ·
Dus ik heb een 2019-model met CarPlay. Als ik op reis ga, gebruik ik graag mijn iPhone die is aangesloten op de USB-telefoonpoort en gebruik ik Waze voor routebeschrijvingen en alle geweldige waarschuwingen die het geeft. Wat een geweldige app! Meestal heb ik Sirius-radio die op de achtergrond van Waze muziek afspeelt en dat werkte goed totdat het abonnement afliep. Dus ik dacht, nou, ik heb honderden van mijn favoriete nummers op mijn iPod, dus ik zal hem gewoon op de andere USB aansluiten en hem als achtergrond afspelen met mijn iPhone met behulp van Waze. Helaas lijkt Carplay maar één Apple-product tegelijk te herkennen. Heeft iemand anders last van dit probleem?
Mijn opties zijn 1) al mijn nummers op mijn iPhone zetten en dan speelt hij nummers ervan af en kan ik ook Waze gebruiken. (Dat werkt) Maar het probleem is dat mijn iPhone vol zit met geheugen, dus al mijn nummers passen er niet op. 2) Abonneer je op Sirius en ga terug naar de originele manier.

Idealiter zou ik Sirius, mijn iPod en mijn iPhone aangesloten willen hebben en tussen alle drie kunnen schakelen. Geen probleem als het niet mogelijk is, maar ik dacht dat ik contact zou opnemen om te zien of iemand heeft bedacht hoe je twee Apple-producten samen kunt laten werken op CarPlay.
Je zou kunnen overwegen om een SanDisk iXpand Flash Drive te kopen om het geheugen van je iPhone uit te breiden. Ik heb de 64GB-versie gekocht en gebruik hem met mijn iPhone en iPad. Hij werkt geweldig voor films en alle andere media. Hij wordt aangesloten op de lightning-poort, heeft een USB-connector en heeft ook een handig hulpprogramma voor het overzetten van bestanden van en naar het Apple-apparaat. Bekijk hem op Amazon.

#5 ·
Dus ik heb een 2019-model met CarPlay. Als ik op reis ga, gebruik ik graag mijn iPhone aangesloten op de USB-telefoonpoort en gebruik ik Waze voor aanwijzingen en alle geweldige waarschuwingen die het geeft. Wat een geweldige app! Meestal heb ik Sirius-radio die deuntjes op de achtergrond van Waze afspeelt en dat werkte goed totdat het abonnement afliep. Dus ik dacht, nou, ik heb honderden van mijn favoriete deuntjes op mijn iPod, dus ik zal hem gewoon op de andere USB aansluiten en hem als achtergrond afspelen met mijn iPhone met Waze. Helaas lijkt Carplay maar één Apple-product tegelijk te herkennen. Heeft iemand anders last van dit probleem?
Mijn opties zijn 1) al mijn nummers op mijn iPhone zetten en dan speelt hij nummers ervan af en kan ik ook Waze gebruiken. (Dat werkt) Maar het probleem is dat mijn iPhone vol zit met geheugen, dus al mijn deuntjes passen er niet op. 2) Abonneer je op Sirius en ga terug naar de originele manier.

Idealiter zou ik Sirius, mijn iPod en mijn iPhone aangesloten willen hebben en tussen alle drie kunnen schakelen. Geen probleem als het niet mogelijk is, maar ik dacht dat ik contact zou opnemen en zou kijken of iemand heeft bedacht hoe je twee Apple-producten samen kunt laten werken op CarPlay.
Ik had dezelfde problemen. Ik heb uiteindelijk de knoop doorgehakt en mijn iPod permanent losgekoppeld. Alleen iPhone aangesloten. Ik heb 3.000 nummers op mijn 64Mb iPhone XR gezet en heb nog 17Mb over. Als ik meer capaciteit nodig heb, wacht ik een paar maanden en koop ik een 128Mb iPhone 12.

#8 ·
Hallo, ik heb ook een 2019 HRV, heeft uw CarPlay consequent gewerkt? De mijne heeft vanaf dag 1 niet consequent gewerkt. Werkt een week of 2, dan maakt maandenlang geen verbinding. Iemand schreef om de achtergrondkleur in de instelling te veranderen, dus ik doe dit doordeweeks 😡 zo teleurgesteld in Honda.
Dus ik heb een 2019-model met CarPlay. Als ik ermee op reis ga, gebruik ik graag mijn iPhone die is aangesloten op de USB-telefoonpoort en gebruik ik Waze voor aanwijzingen en alle groovy waarschuwingen die het geeft. Wat een geweldige app! Meestal heb ik Sirius-radio die deuntjes op de achtergrond van Waze afspeelt en dat werkte goed totdat het abonnement afliep. Dus ik dacht, nou, ik heb honderden van mijn favoriete deuntjes op mijn iPod, dus ik zal hem gewoon op de andere USB aansluiten en hem als achtergrond afspelen met mijn iPhone met Waze. Helaas lijkt Carplay maar één Apple-product tegelijk te herkennen. Heeft iemand anders dit probleem?

Idealiter zou ik Sirius, mijn iPod en mijn iPhone aangesloten willen hebben en tussen alle drie kunnen schakelen. Geen probleem als het niet mogelijk is, maar ik dacht dat ik contact zou opnemen en zou kijken of iemand heeft bedacht hoe je twee Apple-producten samen kunt laten werken op CarPlay.