Dus ik heb een 2019-model met CarPlay. Als ik op reis ga, gebruik ik graag mijn iPhone die is aangesloten op de USB-telefoonpoort en gebruik ik Waze voor routebeschrijvingen en alle geweldige waarschuwingen die het geeft. Wat een geweldige app! Meestal heb ik Sirius-radio die op de achtergrond van Waze muziek afspeelt en dat werkte goed totdat het abonnement afliep. Dus ik dacht, nou, ik heb honderden van mijn favoriete nummers op mijn iPod, dus ik sluit hem gewoon aan op de andere usb en speel hem als achtergrond met mijn iPhone die Waze gebruikt. Helaas lijkt Carplay maar één Apple-product tegelijk te herkennen. Heeft iemand anders dit probleem?
Mijn opties zijn 1) al mijn nummers op mijn iPhone zetten en dan speelt hij nummers ervan af en kan ik ook Waze gebruiken. (Dat werkt) Maar het probleem is dat mijn iPhone vol zit met geheugen, dus al mijn nummers passen er niet op. 2) Abonneer je op Sirius en ga terug naar de originele manier.
Idealiter zou ik Sirius, mijn iPod en mijn iPhone willen aansluiten en tussen alle drie kunnen schakelen. Geen probleem als het niet mogelijk is, maar ik dacht dat ik contact zou opnemen en zou kijken of iemand heeft bedacht hoe je twee Apple-producten samen kunt laten werken op CarPlay.
Mijn opties zijn 1) al mijn nummers op mijn iPhone zetten en dan speelt hij nummers ervan af en kan ik ook Waze gebruiken. (Dat werkt) Maar het probleem is dat mijn iPhone vol zit met geheugen, dus al mijn nummers passen er niet op. 2) Abonneer je op Sirius en ga terug naar de originele manier.
Idealiter zou ik Sirius, mijn iPod en mijn iPhone willen aansluiten en tussen alle drie kunnen schakelen. Geen probleem als het niet mogelijk is, maar ik dacht dat ik contact zou opnemen en zou kijken of iemand heeft bedacht hoe je twee Apple-producten samen kunt laten werken op CarPlay.