Ik heb wat onderzoek gedaan en het lijkt erop dat de HRVs uit 2016-2022 mogelijk alleen een trekhaak van klasse 1 (1,25") ondersteunen. Aangezien sommige van deze go-karts tussen de 125 en 175 pond wegen, heb ik dan pech met dit voertuig?
Ik heb wat onderzoek gedaan en het lijkt erop dat de HRVs uit 2016-2022 mogelijk alleen een trekhaak van klasse 1 (1,25") ondersteunen. Aangezien sommige van deze skelters tussen de 125-175 lbs wegen, heb ik dan pech met dit voertuig?
Bedankt hiervoor! Ik voel me nu zekerder.Het meeste gewicht van de gocart zou in de aanhanger zitten en niet op de kogel, zolang deze maar in evenwicht is.
- Beoordeling: Klasse I
- Maximaal bruto aanhangergewicht: 2.000 lbs
- Maximaal kogeldruk: 200 lbs
Uw kogeldruk moet tussen de 10 en 15 procent van het totale gewicht van uw beladen aanhanger liggen, ook bekend als uw bruto aanhangergewicht (GTW).
Ik sleep nu al 8 jaar met mijn HR-V, maar houd het onder de 1.000 lbs bruto aanhangergewicht.
De drager is wat ik oorspronkelijk in gedachten had, maar het lijkt riskanter, dus ik zal waarschijnlijk de aanhangerroute volgen. Dat is een belangrijk onderscheid, bedankt.Heb je het over het gebruik van een drager of een aanhanger? Een lichte aanhanger zou zeker OK zijn... Een drager, dat weet ik niet, de Go Kart zou waarschijnlijk te zwaar zijn. Ik zou niets zwaars op een drager met een klasse 1 trekhaak zetten.
Dat klinkt goed. Heeft u toevallig een link of productnaam ervoor?Ik heb een lichtgewicht 330lb aluminium aanhanger en houd het brutogewicht onder de 1.000 (700 cargo)
Vergeleken met vier mannen van 250 lb in de auto, is 1.000 in de aanhanger veel beter omdat het gewicht op de wielen en assen van de aanhanger zit
Ja, ze staan het officieel niet toe, maar als je langzamer versnelt en vertraagt, is het vrij veilig
Ik heb een klasse 1 (1,25") trekhaak die ik gebruik voor een fietsenrek met een maximaal gewicht van ongeveer 100 lb en het heeft prima gewerkt. Ik denk dat de kogeldruk de belangrijkste zorg zou zijn. Zolang uw aanhanger in evenwicht is en het grootste deel van de lading gewoon wordt getrokken, zou ik denken dat een paar honderd pond door de motor en transmissie zouden worden gevoeld, maar geen probleem zouden moeten zijn?Ik heb wat onderzoek gedaan en het lijkt erop dat de HRVs uit 2016-2022 mogelijk alleen een trekhaak van klasse 1 (1,25") ondersteunen. Aangezien sommige van deze go-karts tussen de 125-175 lbs wegen, heb ik dan pech met dit voertuig?
De meeste dragers die ik voor dit doel zie, lijken 2" ontvangers te hebben en ik wil geen duidelijke veiligheidsrisico's nemen. Bedankt op voorhand.
De Honda HR-V is op zich al een go-kart.Ik heb wat onderzoek gedaan en het lijkt erop dat de HRVs uit 2016-2022 mogelijk alleen een trekhaak van klasse 1 (1,25") ondersteunen. Aangezien sommige van deze go-karts tussen de 125 en 175 pond wegen, heb ik dan pech met dit voertuig?
De meeste dragers die ik voor dit doel zie, lijken 2"-ontvangers te hebben en ik wil geen duidelijke veiligheidsrisico's nemen. Bedankt op voorhand.