Honda HR-V Forum banner
421 - 439 of 842 Posts
Geen föhn nodig hier, het is een heerlijke 26°C met 66% luchtvochtigheid. (y) :ROFLMAO:
Oef! Ik zou de temperaturen net aankunnen, maar de luchtvochtigheid zou me gewoon slopen!

De taxichauffeurs in Singapore zetten de airco graag op Harry von Icers, en dan stap je naar buiten en ben je meteen doorweekt door de luchtvochtigheid. Geen goede look voor een jonge man (toen!) in de stad!

Oef! Ik kon de temperaturen wel zo'n beetje aan, maar de luchtvochtigheid zou me gewoon slopen!

De taxichauffeurs in Singapore zetten de airco graag op Harry von Icers, en dan stap je naar buiten en ben je meteen doorweekt van de luchtvochtigheid. Geen goede look voor een jonge man (toen!) in de stad!
Ik woonde 33 jaar in Townsville North Queensland, mijn vrouw is daar geboren. In de zomer was de luchtvochtigheid vergelijkbaar met hoe je Singapore beschreef.
De luchtvochtigheid is voornamelijk wat ons 1300 km naar het zuiden dreef, naar waar we nu wonen. Het kan hier beneden nog steeds vochtig zijn, maar niets vergeleken met de tropen, zoals je weet.

Zelfs dan is het droge sneeuw... champagnepoeder... Zoals nu is het een behoorlijk vochtige ochtend... met 21%. Het zal echter wel opdrogen... hou niet van dit klamme gevoel.

De auto een achterstallige pre-winterse buitenreiniging gegeven;

gebruikte dit ook op de carrosserie tussen het wassen en het aanbrengen van de polish.

Het begon donker te worden en de temperatuur daalde flink, dus aangezien ik morgen op stap ben, zal ik de buitenste kunststoffen, de uitlaattip en het glas op zondag afmaken.

Volgens de Samsung Health App heb ik hierbij iets meer dan 2 mijl/4465 stappen gelopen.

De auto een achterstallige pre-winterse buitenkantbeurt gegeven;
Volgens de Samsung Health App heb ik hierbij iets meer dan 2 mijl/4465 stappen gelopen.
Het zou aanzienlijk korter zijn geweest als je naar de wc was gegaan en je behoefte had gedaan, in plaats van rond te dansen en te proberen je in te houden.
Image

Hoi Jabu,
Ik heb vandaag mijn dorpelbeschermers gemonteerd, het duurde 10 dagen voordat ze uit Amazon USA arriveerden, maar ik wacht nog steeds op de interieur LED-lampenset.

Ik moest 2 van de beschermers verplaatsen nadat ik ze had vastgeplakt. Als je ze moet verplaatsen nadat ze zijn vastgeplakt, wees dan ZEER, ZEER, voorzichtig bij het optillen. Ze kunnen te veel uitgerekt worden, dus doe het heel langzaam en gelijkmatig. Daarmee bedoel ik alleen van het ene uiteinde naar het andere. Je moet heel voorzichtig een hoek optillen en langzaam naar de andere hoek bewegen en dan voorzichtig met een gelijkmatige druk trekken, zo dicht mogelijk bij de plek waar het is vastgeplakt, om het niet uit te rekken, d.w.z. een centimeter of twee optillen en je grijppositie veranderen.

IMO zouden ze redelijk goed moeten blijven zitten, ze zijn goed gemaakt en lijken me behoorlijk stevig. Hoe dan ook, ze zijn beter dan het repareren van slijtplekken en krassen op de dorpelverf. (y)

Zodra het natte weer voorbij is en ik de auto kan schoonmaken, zal ik wat foto's maken.
Ik zal dit wel zeggen, de dorpelbeschermers zien er niet zo goed uit op mijn Passion Red auto als op Johnshrv18's White HRV.
Hoi Jabu,
Ik heb vandaag mijn dorpelbeschermers gemonteerd, het duurde 10 dagen voordat ze uit Amazon USA arriveerden, maar ik wacht nog steeds op de interieur LED-lampenset.

Ik moest 2 van de beschermers verplaatsen nadat ik ze had vastgeplakt. Als je ze moet verplaatsen nadat ze zijn vastgeplakt, wees dan ZEER, ZEER, voorzichtig bij het optillen. Ze kunnen te veel uitgerekt worden, dus doe het heel langzaam en gelijkmatig. Daarmee bedoel ik alleen van het ene uiteinde naar het andere. Je moet heel voorzichtig een hoek optillen en langzaam naar de andere hoek bewegen en dan voorzichtig met een gelijkmatige druk trekken, zo dicht mogelijk bij de plek waar het is vastgeplakt, om het niet uit te rekken, d.w.z. een centimeter of twee optillen en je grijppositie veranderen.

IMO zouden ze redelijk goed moeten blijven zitten, ze zijn goed gemaakt en lijken me behoorlijk stevig. Hoe dan ook, ze zijn beter dan het repareren van slijtplekken en krassen op de dorpelverf. (y)

Zodra het natte weer voorbij is en ik de auto kan schoonmaken, zal ik wat foto's maken.
Ik zal dit wel zeggen, de dorpelbeschermers zien er niet zo goed uit op mijn Passion Red auto als op Johnshrv18's White HRV.
Hier zijn de beloofde foto's van mijn Carbon Fiber (look) dorpelbeschermers. De dorpelbeschermers behouden slijtplekken zoals te zien is op de voorbeschermer. Beter dat het de beschermer is dan verf.

Voorkant
Image

Achterkant
Image

Ik heb ze pas vorige maand aan mijn HRV toegevoegd. Ik vind het uiterlijk mooi. Ze waren een beetje lastig om goed uit te lijnen, maar ze geven zeker een mooie touch.

Ik weet niets over de bagageruimte, maar de HR-V heeft genoeg ruimte voor boeken. Blijkbaar meer dan 100.
View attachment 33168

Verplichte tartan reisdeken gebruikt voor de schaal!

Op weg naar een liefdadigheidsboekhandel in Stirling, net onder het kasteel.

View attachment 33166

Een deel van mijn reis door de stad ging over de originele geplaveide wegen, en de HR-V hield zich redelijk goed. Niet te 'shoogly'!
(Wachten op een reactie van @Dammit, in 5, 4, 3.....)
Mijn moeder gebruikte het woord 'shoogly' de hele tijd. Ik wist meteen wat het was :giggle:

Rays/Volks gesmede wielen en off-road banden zijn anders!

Misschien de wiel/band specificaties plaatsen?

De Rays stickers op de wielen kunnen de verkeerde soort aandacht trekken, maar dat lijken 16" wielen, dus misschien niet.

IMHO, de stickers op de wielen en de stickers op alle 4 de spatlappen zien er te druk, te rommelig uit.
Een strakke, gladde, subtiele look is altijd het doel.

Rays/Volks gesmede wielen en off-road banden is anders!

Misschien de wiel/band specificaties posten?

De Rays stickers op de wielen kunnen de verkeerde soort aandacht trekken, maar dat lijken 16" wielen, dus misschien niet.

IMO, de stickers op de wielen en de stickers op alle 4 de spatlappen zien er te druk uit, te rommelig.
Een strakke, gladde, subtiele look is altijd het doel.
rommelig, lol maar ik waardeer je mening.

de stickers waren niet in de winkel gekocht, dat zijn de oem stickers voor het wiel uit Japan. Dit zijn echt old school wielen, het kostte me lang om een set Rays te vinden die op de hrv passen, dus ik begrijp niet echt wat je bedoelt met dat ik de verkeerde menigte zal aantrekken!

ik vind het blauw niet leuk en zou het kunnen vervangen door zwart, maar ik ga het niet verwijderen, ik zal de wielen zo origineel mogelijk houden!

421 - 439 of 842 Posts