Wat bevalt je niet aan de HRV?
Ik heb de HR-V uit 2016 en hier is waar ik me na 5 jaar rijden nog steeds aan erger:
- Slechte kwaliteit, vooral elektronica (kapotte homokineet direct uit de fabriek, infotainment vervangen, airconditioning gerepareerd, schakelaar voor inklapbare zijspiegels vervangen, lambdasonde vervangen, nu het probleem met de startknop voor keyless entry...)
- Enorme gaten tussen motorkap/kofferbak en de rest van de carrosserie waar altijd vuil en bladeren in blijven steken
- Infotainment weigerde om elke Samsung-telefoon die ik in de 5 jaar had te screen-mirroren en werkte zelfs niet met de iPhone van mijn vrouw
- Elke hobbel in de weg is echt HARD te voelen in het interieur
- Slechte acceleratie
- Breekbare voorruit
- Laagvermogen 1A USB-poorten
- Gebrek aan USB-poorten voor passagiers achterin
- Zitplaatsen niet comfortabel voor lange reizen
- Harde kofferbakafdekking in plaats van de zachte intrekbare zoals de CR-V's hebben
- Airconditioning heeft soms problemen om de auto te koelen in warme zomermaanden
Banden van volledige grootte verdwijnen, sommige auto's hebben zelfs geen reservebanden, sommige BMW's die ik ken, en mijn Chevy Bolt hebben er geen, maar beide hebben andere middelen ... de ene heeft runflat, de andere zelfdichtende banden.Mijn klachten na 20 maanden bezit zijn:
Geen dashboardkastverlichting.
Slechts één laadruimteverlichting, een plafondlamp zou de huidige aan de zijkant gemonteerde lamp aanvullen.
Kan geen andere accessoires gebruiken dan de radio wanneer het voertuig geparkeerd staat. Moet de ontsteking (zonder sleutel) volledig inschakelen om ramen - ruitenwissers - ventilator etc. te gebruiken.
Verschrikkelijk die "donut" reserveband.
Verschrikkelijk ook de manier waarop het infotainmentscherm deeltjes aantrekt.
Alle interieurverlichting moet af fabriek LED zijn.
Verschrikkelijk mijn radiator, het niveau daalt uit het zicht, ondanks dat het een gesloten systeem is. Waarom zuigt hij het water niet terug in de overloopfles als hij afkoelt? De dealer zegt dat het prima is.
Geen ventilatieopeningen voor de achterpassagiers.
Ik heb moeite met bellen. Als ik zeg: "Bel Joe Smith", hoor ik "Pardon? Er is geen antwoord gehoord".Wat vind je niet leuk aan de HRV?
Ja, dit heb ik soms. Meestal zal het herstarten van de HRV weer verbinding maken met de Bluetooth en het probleem oplossen. Ik weet niet zeker waarom dit gebeurt. Of met de HRV die draait, kun je de Bluetooth loskoppelen van het HRV-scherm en vervolgens opnieuw verbinden. Als het aanhoudt, kun je altijd je spraaktags weer toevoegen. Ik heb er maar vijf ingevoerd, dus het duurt niet lang.Ik heb moeite met bellen. Als ik zeg: "Bel Joe Smith", hoor ik "Pardon? Er is geen reactie gehoord".
Nog iemand die dit probleem heeft?
Ik werk vanuit mijn auto, dus dit is een probleem
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik ben 1,85 meter lang en vind geen van de problemen die je beschreef in mijn 2018 hrv. Ik zal zeggen dat de verkoper bij Executive Honda in Wallingford loog over schade en zei dat het vuil was en dat hij het zou laten schoonmaken als ik de auto zou kopen. Zijn naam is Walhee, hij is niet te vertrouwen en nadat ik contant had betaald, heb ik zes maanden later nog steeds mijn titel niet. De prijs was niet slecht, hij had 35.000 mijl. Ik betaalde 22.350, sindsdien heb ik er 10.000 aan toegevoegd, maar ik rijd door het hele land. Mijn enige klacht is beperkte beenruimte, kan mijn been tijdens het rijden niet volledig uitstrekken en ik zit helemaal achterin, ik zit een goede drie voet van borst tot stuur. Tijdens het testen realiseer je je misschien niet dat je die ruimte nodig hebt, maar je hebt het wel nodig voor ritten van 12 uur, vergeleken met mijn Mercedes Benz c230 is de ruimte meer geschikt voor een Aziatische bestuurder dan voor Angelsaksische Vikingen. Zal mijn stoel vervangen door aftermarket om nog eens 4k terug te gaan, maar behalve het Aziatische ontwerp voor comfort vind ik het erg leuk. Ik heb awd, wou dat het 4 wiel wasIk was wekenlang online op zoek naar CRV's en reed twee uur enkele reis om er twee in Roseburg te bekijken. Daar bekeek ik er verschillende en voor de lol checkte ik de HRV. Ik zag online de functie van de achterstoelen die omhoog gingen voor langere items die vervoerd moesten worden. Ik reed en vond de HRV leuk, maar stond op een parkeerplaats op het beursterrein toen ik hem testte. (Nog steeds onzeker over autorijden na het total loss verklaren van mijn CRV. Had nog niet gereden sinds het ongeluk) Dus ik merkte de golvende voorruit niet. Ik was uitgeblust na het bekijken van zoveel auto's die dag en online. Ging lunchen en besloot gewoon die te nemen die ik had.
Ik vraag hier niemand om mijn autoproblemen op te lossen! Hoe kom je op dat idee? De titel van de sectie die ik vond en beantwoordde is "Afkeer van Honda HRVs - laten we het horen!" dus dat is wat ik deed. Ik heb hier niemand gevraagd om het op te lossen. Ik vroeg me af of anderen het probleem van de voorruit hadden, aangezien ik de hele dag had gewacht tot deze vervangen werd en de nieuwe hetzelfde probleem had.
Ik woon in een klein stadje aan de westkust. Het is meer dan een half uur naar de plaatselijke Honda-dealer en twee uur naar de plek waar ik de mijne kocht. Er zijn hier veel extreem mistige dagen en soms is de mist zo dicht dat we afhankelijk zijn van het zien van de witte lijnen om te weten waar we op de weg zijn. Wanneer de lijnen de auto in duiken, is het desoriënterend en gevaarlijk 's nachts in de mist of als de koplampen van een andere auto het moeilijk maken om te zien.
Ik weet niet veel van motoren. Maar ik weet dat de CRV solider aanvoelde op de weg. Ik haal 33,6 MPG op de snelweg en 28 + in de stad. CRV was in totaal 27.
als een mede lange persoon (1,93 m), moest ik stoelrailverlengingen van ExtendMySeat.com plaatsen. Ze waren uitstekend, en ik zou de auto hebben verkocht als ik ze niet had gevonden. Ik dacht dat de auto tijdens de proefrit paste, maar lange roadtrips bewezen het tegendeel. Ik zou ook aanraden om te proberen ringen onder de voorstoelrails te installeren om de stoelhoek iets omhoog te kantelen, het hielp mijn benen te ondersteunen en verminderde vermoeidheid voor heel weinig geld.Ik weet niet waar je het over hebt. Ik ben 1,85 meter lang en vind geen van de problemen die je in mijn 2018 hrv beschreef. Ik zal zeggen dat de verkoper bij executive Honda in Wallingford loog over schade en zei dat het vuil was en dat hij het zou laten schoonmaken als ik de auto kocht. Zijn naam is walhee, hij is niet te vertrouwen en nadat ik contant had betaald, heb ik 6 maanden later nog steeds mijn titel niet. De prijs was niet slecht, hij had 35k mijl. Ik betaalde 22.350, sindsdien heb ik er 10k aan toegevoegd, maar ik rijd door het hele land. Mijn enige klacht is beperkte beenruimte, kan mijn been niet volledig uitstrekken en ik zit helemaal achterin. Ik ben een goede drie voet van borst tot stuur. Tijdens het testen van het rijden realiseer je je misschien niet dat je die ruimte nodig hebt, maar je hebt die wel nodig voor ritten van 12 uur, vergeleken met mijn Mercedes Benz c230 is de ruimte meer gewend aan een Aziatische bestuurder, niet aan Angelsaksische Vikingen. Zal mijn stoel vervangen door aftermarket om nog eens 4k terug te gaan, maar afgezien van Aziatisch design voor comfort vind ik het erg leuk. Ik heb awd, wou dat het 4 wiel was