Wat bevalt je niet aan de HRV?
Het is een 21 exl. Met de garantie erop wilde ik geen problemen daarvan en wilde ik niet de moeite nemen om een andere stoel te vinden, in de hoop dat de verwarmde stoelen nog werken, enz. Ik geef het gewoon op.
Dit is best ironisch voor mij, want ik deed het tegenovergestelde. De stoel in mijn 2016 CRV was zoals je beschrijft, de rechterkant van de zitting groef in mijn dij. Toen ik een klacht indiende, werd de stoel onder garantie vervangen omdat Honda zei dat de steun aan de zitting was ingestort, de nieuwe stoel was niet anders.Ik verafschuw hoe oncomfortabel de bestuurdersstoel is. Na 20 minuten rijden kan ik het niet meer verdragen. Ik kocht mijn HRV vanwege het brandstofverbruik en de bagageruimte. Maar na een jaar bezit ben ik gewoon ellendig. Dus ik ruil hem in voor een CRV. De stoel is ronduit waardeloos.
Ja, zeker. Ik heb precies dat probleem. Plus het piept constant. Problemen begonnen nadat de stoel losraakte van de rails tijdens het rijden. Dus de Honda-dealer verving de rails en het onderste zitkussen. Daarna was het nog oncomfortabeler. Dit was mijn eerste gloednieuwe voertuig sinds 02'.Dit is best ironisch voor mij, want ik deed het tegenovergestelde. De stoel in mijn 2016 CRV was zoals je beschrijft, de rechterkant van de zitting groef in mijn dij. Toen ik een klacht indiende, werd de stoel onder garantie vervangen omdat Honda zei dat de zitting van de zitting was ingezakt, de nieuwe stoel was niet anders.
Ik vind de stoel van de HRV veel comfortabeler, het laat maar zien dat één maat niet voor iedereen geschikt is.![]()
Of, vraag het in een auto-/bootstoffeerderij. Ze zouden de vulling in je originele stoel kunnen aanpassen, zodat deze bij je torso past voor minder dan de afschrijving die je zou oplopen. (Iedereen heeft tenslotte andere verhoudingen)Het zou goedkoper zijn om je stoel te vervangen,
Hopelijk zullen ze je niet 'boven de factuur' afzetten. Veel verhalen daarover tegenwoordig.Ik wacht gewoon tot de crv gebouwd is.
Als je hem krijgt, controleer dan of alles werkt. Er zijn een paar threads (CNBC, NY Times) op mijn Google feed geweest dat om voertuigen aan klanten te leveren, bepaalde functies of apparatuur zijn verwijderd of uitgeschakeld vanwege het chiptekort.Ik wacht gewoon tot de crv gebouwd is.
Wat de radiateur betreft, het is geen ontwerpprobleem, maar ik ben het er wel mee eens dat je een probleem hebt. Hoogstwaarschijnlijk de dop of de aansluitingen op de slang die naar de fles gaat. Het kan ook een defect zijn in de expansietank zelf.Volwaardige reservebanden verdwijnen, sommige auto's hebben zelfs geen reservebanden, zoals ik weet van sommige BMW's, en mijn Chevy Bolt heeft er geen, maar beide hebben andere middelen... de ene heeft runflat-banden, de andere zelfdichtende banden.
De reden daarvoor is dat lekke banden zeldzaam zijn. Ik heb er al minstens 4-5 jaar geen meer gehad, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een reserveband heb moeten monteren. Reservebanden nemen veel ruimte in beslag en voegen gewicht toe aan het voertuig dat je de hele tijd meezeult. We zitten in een competitieve wereld wie de beste MPG haalt. Als je een donut hebt, is dat goed genoeg.
Ik weet niet hoe het in de VS zit, maar hier in Australië komen klapbanden vaak voor, zelfs in voorstedelijke en landelijke omgevingen. Ik zou verdomme niet betrapt willen worden op de "Marlborough Straight" - de Nullabor oversteken of de achterafweggetjes van Queensland - West-Australië of Northern Territory, en dan honderden kilometers op een donut moeten rijden naar een benzinestation dat misschien niet eens een bandenmaat op voorraad heeft die bij mijn voertuig past.
Radiateur: vul hem als hij koud is en laat hem met rust. Als hij niet lekt, is het goed. Het is niet nodig om hem steeds te openen en te controleren.
Het radiateursysteem van de auto's van tegenwoordig is een gesloten systeem, als zodanig zijn ze bedoeld om water in de overloopfles te laten ontsnappen wanneer het water heet wordt en uitzet. Wanneer de motor en het water afkoelen, is de radiateur bedoeld om dat uitgestoten water terug in de radiateur te zuigen, waardoor deze vol blijft.
Mijn radiateur zuigt niet terug als hij afkoelt. Hoe ver onder de vulhals het waterpeil staat, weet de hemel, ik kan helemaal geen water zien. Er moet ergens in het systeem een luchtlek zijn, of het nu in de radiateur zelf is of in een slang of slangverbinding, het punt is dat het gesloten radiateursysteem niet werkt zoals het zou moeten.
View attachment 33393
1. De achterste bagageafdekking. Vervelend als je er een kinderwagen in hebt gezet.Wat vind je niet leuk aan de HRV?
Het voelt alsof het kapot gaat omdat het ZO IS.So, things that I would like to see:
1. An improved cup holder. I don't like how it slides and lifts. The mechanism is plastic and I feel it's going to bust.
2. Automatic rear tail lift gate option including automatic closing function (available on CRV)
3. Optional powered seat. The only options are manual which is annoying when you have two very different sized people driving.
4. The usual "why can't I do this colour with this seat option?" and the "why can't I drive stick in an EX-L Navi?"
Ik ontdekte dat toen ik dacht dat de HR-V te weinig vermogen had, ik hem eigenlijk te veel pamperde. Druk gewoon wat agressiever op het pedaal. Hij heeft de benodigde kracht.....Begin ermee in de sportmodus te rijden
Ik denk dat dit modelspecifiek kan zijn.Wtf over de bekerhoudersituatie?!?!? Het is verschrikkelijk
Airconditioning is te zwak voor het zuiden! Ruwe rit Weggeluid!! Radiosysteem is niet voor oude mensen!!Wat vind je niet leuk aan de HRV?
De voorruit is vreselijk kromgetrokkenDe brandstofklep ontgrendelt niet met de centrale vergrendeling.
Geen 'Onderhouds'-modus voor de ruitenwissers, erg handig bij het wassen van het voertuig of bij het vervangen van de ruitenwisserbladen, wat ik meestal twee keer per jaar doe.
De bestuurdersstoel gaat niet ver genoeg naar achteren of laag genoeg.
De sleutel moet in het contact zitten om de 12V-aansluitingen te gebruiken (wat voor mij ook een pluspunt is!).
IJswaarschuwingslampje, gaat maar een paar seconden aan (knipperen en je mist het!), in plaats van aan te blijven totdat de waarschuwing niet meer relevant is, zoals bij mijn vorige voertuig.
Het dashboardkastje is van het 'emmerstijl' in plaats van het nuttigere en gemakkelijker te gebruiken planktype.
Geen licht in het dashboardkastje, zelfs niet op Europese modellen!!!!
Geen zonnebrilhouder - inmiddels verholpen!
Geen bekerhouders in de armsteun achterin.
Gebrek aan lendensteun op de bestuurdersstoel.
Geen opbergvak aan de achterkant van de bestuurdersstoel - inmiddels verholpen!