Hallo allemaal, ik weet dat velen van jullie hebben geprobeerd om Apple Carplay toe te voegen aan de HRV's uit 2016-2018. Omdat Honda onze huidige radio's niet zal updaten. Welnu, ik heb eindelijk de oplossing gevonden en ik heb letterlijk maar minder dan $200 uitgegeven. De radio van de 2013-2015 Honda CRV EX past eigenlijk in onze modellen en toen Apple Carplay uitkwam, testte Honda het op de headunits van bepaalde klanten met een bijgewerkte USB. Dus ik vond deze man die de update verkoopt voor de Honda CRV-radio die Apple Carplay op de CRV-radio inschakelt, dus na wat onderzoek te hebben gedaan, gebruikt de radio voor de CRV eigenlijk dezelfde stekkers. Dus ik ging verder en kocht een 2015 Honda CRV EX-radio op eBay voor $100 en een aftermarket radio-installatiekit voor de HRV op Amazon voor $12. Ik nam contact op met de eBay-man die me de software-update voor de radio stuurde voor slechts $49. Ik haalde mijn radio uit mijn HRV en installeerde de CRV-radio, het is eigenlijk plug-and-play, je hoeft niet te splitsen. Radio aangezet en de update-stick aangesloten en dat is alles! Ik heb nu Apple Carplay op de radio van Honda.