Honda HR-V Forum banner

Dader gevonden voor vreemd gerommel

4.7K views 8 replies 7 participants last post by  63793  
#1 ·
De afgelopen dagen hoorde ik een ongewoon gerommel uit de motorruimte, maar was ik vergeten om onder de motorkap te kijken.

Vandaag, tijdens het installeren van nieuwe HID-lampen, merkte ik dat een moer voor de motorsteun aan de passagierskant nog maar een paar schroefdraadjes verwijderd was van volledig loskomen. Het vreemde is dat ik in de 6+ jaar dat ik mijn HRV heb, nog nooit aan die moer heb gezeten. Ik ben er een beetje verbaasd over dat hij nu loskwam en niet eerder. Ik heb hem weer vastgedraaid en ben ermee gaan rijden en het gerommel is nu weg. Controleer of de moeren van je motorsteun goed vastzitten, iedereen.

#5 ·
De afgelopen dagen heb ik een ongewoon gerommel uit de motorruimte gehoord, maar was ik vergeten om onder de motorkap te kijken.

Vandaag, tijdens het installeren van nieuwe HID-lampen, merkte ik dat een moer voor de motorsteun aan de passagierskant nog maar een paar schroefdraadjes verwijderd was van volledig loskomen. Het vreemde is dat ik in de 6+ jaar dat ik mijn HRV heb, nooit aan die moer heb gezeten. Ik ben er wel een beetje verbaasd over dat hij nu los is gekomen en niet eerder. Ik heb hem weer vastgedraaid en ben ermee gaan rijden en het gerommel is nu weg. Controleer of de moeren van uw motorsteun goed vastzitten.
View attachment 33179
Ik denk dat het afhankelijk kan zijn van hoe ruw de wegen zijn waar u vaak komt. Herhaalde trillingen door ruwe wegen kunnen elke moer in deze mate losmaken. Maar dat is slechts mijn gok.