Je bent waarschijnlijk niet iemand die regelmatig met QC (Quality Control) te maken heeft. Als dit slechte QC was, dan zouden we dit probleem veel vaker zien. Alleen al het feit dat deze thread meer dan een jaar oud is en slechts 26 posts heeft, vertelt me dat dit een geïsoleerd incident is. Denk niet alleen aan de honderdduizenden HRVs die elk jaar worden geproduceerd. Denk eens aan de bijna 11.000 mensen op dit forum. Als dit slechte QC of een veelvoorkomend probleem was, zou deze thread meer actie hebben gehad. Elke keer dat je massaproductie hebt, zul je waarschijnlijk een fout tegenkomen. Het kan de lopende bandmedewerker zijn die net niet hard genoeg heeft geduwd omdat hij jeuk had en een connector ergens niet helemaal vast zat. Is het door QC gekomen? Ja, maar tijdens het transport of bij gebruik is die connector losgeraakt. Het kan gewoon die ene willekeurige fabricagefout zijn. Maar over het algemeen zou ik zeggen dat de QC vrij goed is op dit specifieke gebied van het voertuig. Is het waardeloos voor degenen die het ervaren? Ja!!! Maar geen enorm QC-probleem. (Stap nu van mijn zeepkist af)