UPDATE: EINDELIJK, EINDELIJK, EINDELIJK heb ik vandaag na 4 weken mijn auto teruggekregen.
Er werden verschillende problemen geconstateerd die jullie allemaal zouden moeten weten. Gelukkig heeft de serviceadviseur foto's gemaakt en ze aan mij laten zien. Zelfs als vrouw die vrijwel niets weet van de mechanische aspecten van een auto, kon ik het slechte werk duidelijk herkennen.
De voorruit was NIET correct geïnstalleerd op de assemblagelijn. De machine die de voorruit in de opening plaatst, heeft hem te hoog geplaatst. Op een gegeven moment lijkt er een poging te zijn gedaan om hem in de juiste positie te laten zakken, maar dat is kennelijk niet gelukt. Er bleef ook een klodder kit achter die problemen veroorzaakte. Er waren verschillende plaatsen langs de opening waar het duidelijk was dat de voorruit niet correct was geïnstalleerd.
In een eerdere post heb ik vermeld dat er twee andere mensen (in Oregon en Texas) waren die ook wachtten op de backorderde hemelbekleding, maar het was op dat moment onbekend of de andere mensen een waterlek of een ander probleem hadden. Het blijkt dat ze OOK waterlekken hadden die erg op die van mij leken, dus het lijkt erop dat ze ook verkeerd uitgelijnde voorruiten hadden.
De servicemonteur dat er een incidentrapport naar Honda is gestuurd, zodat er een "service"-terugroepactie komt als meer HR-V-eigenaren dit probleem hebben.
Blij dat deze beproeving voorbij is....hopelijk....