Honda HR-V Forum banner

Wat heb je vandaag met je Honda HRV gedaan?

230K views 841 replies 176 participants last post by  suparoo  
#1 ·
Deel wat je vandaag hebt gedaan met de HRV-community!

#2 · (Edited)
Deel wat je vandaag met de HRV-community hebt gedaan!

Voorbeeld: Ik heb haar uit de garage gehaald en haar een lekker bad gegeven en afgesloten met een laag wax.

Voorbeeld: Eindelijk mijn raamtinten gedaan, nu kan ik een week lang mijn ramen niet openen :(

Alles kan....
Ik heb een afspraak gepland voor "Pearl" (dat is haar naam) om haar accessoires op zaterdag te laten installeren! (Lagere afwerking, Sportgrill, etc.) :)

#6 ·
Pearl heeft vandaag haar accessoires gekregen! Iemand had me gevraagd om foto's te plaatsen, maar ik kan me niet herinneren in welke thread dat was, dus ik zal ze hier plaatsen. Sportgrill en onderste sierlijst. Voor is links of boven, na is rechts of onder.

Attachments

#7 ·
Pearl heeft vandaag haar accessoires gekregen! Iemand had me gevraagd om foto's te plaatsen, maar ik kan me niet herinneren in welke thread dat was, dus ik zal ze hier plaatsen. Sportgrill en onderste trim. Voor is links of boven, na is rechts of onder.
Goed gedaan met de voor- en na-foto's. Heb dit nog nergens anders gezien. Rekenen dealers installatiekosten of is het inbegrepen in de prijs?

#8 ·
Mijn eerste vrachtvervoer gedaan! Stoelen neergeklapt, doos schoof er perfect in! Een man op de parkeerplaats bood aan om me te helpen, keek naar binnen en zei: "Wauw! Heb je dat gemeten?" En ik zei: "Nee! Gewoon verdomd veel geluk!" Waarschijnlijk 1/8 inch speling aan weerszijden van de doos (eetset voor buiten) en ongeveer 150 lbs. Makkelijk laden en lossen!

#9 ·
Deel wat je vandaag met de HRV-community hebt gedaan!

Voorbeeld: Ik heb haar uit de garage gehaald en haar een lekker bad gegeven en afgesloten met een laag wax.
Productaanbevelingen? Ik heb eerder een jaarlijkse wasbeurt gehad, nooit een waxschema en ik wil deze wat meer verzorgen.

#17 ·
Productaanbevelingen? Ik heb eerder een jaarlijkse wasbeurt gehad, nooit een waxschema, en ik wil wat meer zorg besteden aan deze.
1 Ik doe een grondige wasbeurt 1A Nanoskin washmitt, het is een beetje zoals kleien van een auto. Ik doe het een keer in de lente en een keer in de herfst, dit haalt alle wax of sealant eraf. Veel gemakkelijker dan het gebruik van een kleibar 2 Klasse all-in-one polish. Ik gebruik dit op de rubberen afdichtingen en al het glas behalve de voorruit. RainX op de voorruit 2A Klasse sealant, lente en herfst 3 Collinite 845 wax Andere favorieten Sprayway glasreiniger of Stoner Invisible Glass Cleaner. De bus werkt naar mijn mening altijd het beste Ik vind 303 fijn voor mijn kunstlederen stoelhoezen en banden af en toe Meguiar's Natural shine op hard plastic zoals je dashboard en deurpanelen Plexus voor helder plastic zoals mijn koplampen, achterlichten en insectenbescherming Meguiar's ultimate waterless wash op mijn aluminium velgen Gary Deans ultimate juice voor detail spray, smeermiddel Ik denk dat mijn vrouw gelijk heeft, ik heb een milde vorm van OCD
Image
Ik rijd een Ridgeline, maar we hebben een aanbetaling gedaan voor een HR-V voor de vrouw die "in transit" is Ik kan niet wachten om hem in handen te krijgen

#13 ·
Dit is de prijs die ik betaal met installatie in Maryland.

17" lichtmetalen velgen met machinale afwerking $1.474,80
deurrandbeschermers $122,88
spatbordenset (voor & achter) $161,88
lagere sierlijst voor $328,38
lagere sierlijst achter $369,18
zonnedakvizier $187,26
grill sport $360,78
interieurverlichting $201,90
remote engine start system 11 $611,58

Is het te veel? Misschien. Maar dat was de goedkoopste van de 6 dealers waar ik de prijs van kreeg.

#14 ·
Dit is de prijs die ik betaal met installatie in Maryland.

17" Lichtmetalen velgen met machinale afwerking $1.474,80
deurbeschermers $122,88
spatbordbeschermers (voor & achter) $161,88
lagere sierlijst voor $328,38
lagere sierlijst achter $369,18
zonnedakvizier $187,26
grill sport $360,78
interieurverlichting $201,90
start-op-afstand-systeem 11 $611,58

Is het te veel? Misschien. Maar dat was de goedkoopste van de 6 dealers waar ik de prijs vandaan heb.
Ik heb de lagere sierlijst, sportgrill en start op afstand gekregen en die lijken precies de prijzen te zijn die ik hier in Ohio heb betaald. Laat me weten wat je van de interieurverlichting vindt, ik heb daarover getwijfeld maar heb het uiteindelijk niet gekregen.

#19 ·
Ik heb vandaag mijn HR-V naar een self-service autowasstraat gebracht. Helaas zijn de zwarte plastic bumper en de bekleding wit geworden. Ik denk dat de chemicaliën in de "milieuvriendelijke" zeep van Seattle er iets mee gedaan hebben. Ik moet mijn detailer bellen om het te laten proberen te repareren. Je kunt de witte strepen op de foto zien. Ik heb nog nooit een auto met kunststof bekleding gehad, heeft iemand tips of trucs voor de verzorging?

Attachments

#21 ·
Ik heb vandaag mijn HR-V naar een zelfbedieningswasserette gebracht...helaas werden de zwarte plastic bumper en sierlijsten wit. Ik denk dat de chemicaliën in de Seattle "milieuvriendelijke" zeep er iets mee hebben gedaan. Ik moet mijn detailer bellen om het te laten proberen te repareren. Je kunt de witte strepen op de foto zien. Ik heb nog nooit een auto met kunststof bekleding gehad, heeft iemand tips of trucs voor de verzorging?
Bleef het gestreept?

#20 ·
Waar is de onderste afwerking van gemaakt? Is het verchroomd/geschilderd plastic? Ik vind de look mooi, maar denk niet dat ik de kosten zou kunnen rechtvaardigen. Ik wil zeker wat deurbeschermers. Ik sta erom bekend de deur naast de paal bij benzinestations te parkeren. Misschien ook spatlappen. We zullen zien welk patroon het wegvuil deze week in de regen maakt.

#23 ·
Waar is de onderste afwerking van gemaakt? Is het verchroomd/geschilderd plastic? Ik vind het er mooi uitzien, maar denk niet dat ik de kosten zou kunnen rechtvaardigen. Ik wil zeker wat deurrandbeschermers. Ik sta erom bekend dat ik de deur naast de paal bij benzinestations parkeer. Misschien ook spatlappen. We zullen zien welk patroon het wegvuil deze week in de regen maakt.
De meeste afwerking op de HR-V is gewoon normaal zwart plastic. Ik heb de deurbeschermers die door de dealer vooraf zijn geïnstalleerd. Mijn dealer heeft niet de kleurgecodeerde exemplaren geplaatst, alleen de basiszwarte. In het begin vond ik het uiterlijk niet mooi, maar ze hebben me behoed voor het openen van mijn deur in de garage en het raken van de rand op een doos.

#26 ·
Verdomme, ze zijn meestal ook goed! Brown Bear in Ballard is echter geen zelfbediening, maar een tunnelwas, gebruikt misschien minder gerecycled water? Ik heb gehoord dat zelfwasplaatsen daar berucht om zijn. Ik weet niet zeker of een van de Costco's aan de oostkant carwashes heeft, maar ze zijn relatief goed. Krijgt niet alles schoon, liet schaduwen van vuil achter onder de spoiler en achter de zijspiegels van mijn oude Fit, maar vermindert zeker het werk en heeft zelfs de banden mooi opgepoetst. Mijn buurt heeft volledig natuurlijke drainage en bioswales, dus ze zijn super tegen thuis wassen... Maar nieuwe auto! Misschien moet ik een HOA-rebel zijn totdat ik dapper genoeg ben om terug te gaan naar de carwash.

#27 ·
Ik heb vandaag mijn ramen op mijn EX getint, natuurlijk de voorkant, maar ik heb ook de achterkant donkerder getint. 20 procent aan de voorkant en 30 of zoiets aan de achterkant om ze te laten matchen. Ziet er GEWELDIG uit op mijn witte HR-V. Zodra ik het dit weekend schoonmaak en de ramen kan wassen, zal ik wat foto's delen als iemand geïnteresseerd is om het te zien.

#37 ·
Ik heb vandaag de ramen van mijn EX getint, natuurlijk de voorkant, maar ik heb ook de achterkant donkerder getint. 20 procent aan de voorkant en 30 of zoiets aan de achterkant om ze te laten passen. Ziet er GEWELDIG uit op mijn witte HR-V. Als ik hem dit weekend schoonmaak en de ramen kan wassen, zal ik een paar foto's delen als iemand geïnteresseerd is om het te zien.
Ik ben erg geïnteresseerd! Ik heb ook een witte en ik twijfel om dit te doen. Heb je het zelf gedaan, zo niet, wie heeft het voor je gedaan?

#29 ·
Een stuurwielhoes geïnstalleerd:

Ik heb het woord "installeren" gebruikt omdat het nogal wat moeite kostte om hem erop te zetten. Ik dacht dat hij na een paar pogingen nooit zou passen, tot mijn partner te hulp schoot. Misschien ben ik een beetje kieskeurig, maar het standaard stuur is gewoon waardeloos, hopelijk helpt deze hoes.

#31 ·
Een stuurwielhoes geïnstalleerd: http://www.amazon.com/gp/product/B00SXMIQBC?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s01

Ik gebruikte het woord "Installeren" omdat het nogal wat moeite kostte om hem erop te zetten. Ik dacht dat hij na een paar pogingen nooit zou passen, tot mijn partner te hulp schoot. Misschien ben ik een beetje kieskeurig, maar het standaard stuur is gewoon waardeloos, hopelijk helpt deze hoes.
Eens over het niet leuk vinden van het standaard stuur. Ga bestellen bij Wheelskins. Heb ze al eerder gebruikt - ze zijn geweldig.

#33 ·
Man heeft de spatlappen geïnstalleerd. Deurfolie en afstandsstarter gekocht, nog niet geïnstalleerd. Heb ook die pocket caddy's gekregen die tussen de stoelen en de console komen. Zien er goed uit, heb de auto er nog niet mee gebruikt - hopelijk zijn ze goed. Heb ook de rubberen vloermatten gekregen - moet ze stofzuigen voordat ik ze installeer! Zoals hieronder vermeld, bestel ik een lederen stuurwielhoes van Wheelskins (veel geluk mee gehad in het verleden) en een soort ventilatieclip voor mijn telefoon, omdat ik hem graag kan zien tijdens het rijden. Vind het idee leuk van iets dat op de ventilatie rechts van de bestuurder komt.

#35 ·
Vandaag heb ik 12 zakken mulch vervoerd en merkte dat er nog veel meer in kon! Onder de indruk!
Cool! Ik heb er vorige week 4 in mijn Fit gedaan en het leek alsof ik hem met hydraulica had verlaagd LOL. Ik weet niet zeker of ik de mulchgeur met de nieuwe auto geur voor die rit naar huis zou kunnen verdragen!

Ik ga dit weekend met de hand wassen. Veel stof in mijn werkwijk (industriegebied + vliegveld) en natuurlijk heeft een vogel de auto op de parkeerplaats met de tijdelijke platen gevonden.

#40 ·
Vanmorgen met de hand gewassen. Nieuwe vloermatten zouden vandaag moeten komen, dus ik zal stofzuigen voordat ik ze erin doe. Vanavond waarschijnlijk in de was zetten.

#41 ·
Dit is mijn eerste bericht... hier ga ik: Ik rijd al een week met mijn HRV LX 6M, modern steel metallic was jarenlang mijn favoriete kleur en eindelijk heb ik hem. Ik ben de tint op dit moment aan het installeren, misschien omdat het interieur helemaal zwart is, waardoor de temperatuur hoger blijft dan in mijn andere voertuig. Vervolgens ga ik een laag was aanbrengen om hem hier in Tennessee tegen de zon te beschermen. Tot nu toe ben ik er blij mee... mensen staren vaker naar de auto dan ik dacht... jajja.

#43 ·
Zaterdagochtend heb ik mijn HR-V gewassen. Ik dacht dat het wel goed zou komen als hij in de schaduw droogde, terwijl ik snel mijn vader hielp met het opgraven van wat aardappelen in de tuin naast ons huis. Klaar daarmee, kwam ik terug en zag dat hij droogde met watervlekken. Dus geen complete nieuwe wasbeurt, maar ik heb alles opnieuw nat gemaakt en er met een microvezel handdoek overheen gegaan. Daarna heb ik hem goed afgedroogd.

Na de lunch een dutje gedaan en toen kwamen mijn weathertech vloermatten aan. Mijn man heeft ze geïnstalleerd voordat ik überhaupt wakker werd. Hij was erg onder de indruk van de pasvorm. Ik was van plan om gisteren wat foto's te maken, maar ik realiseerde me hoe vies ze al waren en had geen zin om ze alleen voor een foto schoon te maken. Maar het liet wel echt zien hoe nodig ze waren!

Zaterdagavond heb ik de auto afgeveegd en daarna in de was gezet. Volgende keer probeer ik het wassen, drogen en waxen allemaal tegelijk te doen.

Zondagavond heb ik wat glas schoongemaakt en wat van het interieur en het zwarte plastic aan de buitenkant gedaan.

#46 ·
Wauw, ziet er geweldig uit, gefeliciteerd! Ik denk dat deze velen zullen verrassen wat betreft populariteit. Ik heb er al een paar op de weg gezien, behalve ik, dus ze verkopen snel. Mijn dealer kan ze nog steeds niet krijgen, wat de verkoop zal tegenhouden totdat het is opgelost!

Wat ik vandaag heb gedaan, is dat ik WeatherTech-matten heb geïnstalleerd!

#47 ·
Hoewel dit waarschijnlijk dingen zijn die mensen meteen doen....

Ik pakte de handleiding erbij en begon te lezen. Toen deed ik de disc in mijn computer en las nog wat. Ik ontdekte eindelijk hoe ik een paar dingen kon veranderen. Ik veranderde de kleur van de ring rond de snelheidsmeter. Hij is nu paars. Ik veranderde de kleur voor de radio-dingen. Ook paars. Toen voegde ik een foto toe voor mijn achtergrond.

Hoewel ik de achtergrond heb toegevoegd, weet ik niet wanneer je hem daadwerkelijk zou zien. Ha! Meer excuses om ermee te spelen. ?

#48 ·
Het is denk ik via het infoscherm. Het toont de tijd en datum. Wat info bovenaan als nummers veranderen. Ik merkte dat ik alle audio-info miste, dus ik ben teruggegaan naar het tonen van het audioscherm.