Deel wat je vandaag hebt gedaan met de HRV-community!
Ik heb een afspraak gepland voor "Pearl" (dat is haar naam) om haar accessoires op zaterdag te laten installeren! (Lagere afwerking, Sportgrill, etc.)Deel wat je vandaag met de HRV-community hebt gedaan!
Voorbeeld: Ik heb haar uit de garage gehaald en haar een lekker bad gegeven en afgesloten met een laag wax.
Voorbeeld: Eindelijk mijn raamtinten gedaan, nu kan ik een week lang mijn ramen niet openen
Alles kan....
Hallo, mag ik vragen wat u voor uw HR-V zonder de accessoires heeft betaald? Bedankt!Ik heb een afspraak gepland voor "Pearl" (dat is haar naam) om haar accessoires op zaterdag te laten installeren! (Lagere afwerking, Sportgrill, etc.)![]()
Wil je misschien delen hoeveel dat kostte? Ik denk er ook over om dat te doen.Heb de voorruiten 35% getint.
Goed gedaan met de voor- en na-foto's. Heb dit nog nergens anders gezien. Rekenen dealers installatiekosten of is het inbegrepen in de prijs?Pearl heeft vandaag haar accessoires gekregen! Iemand had me gevraagd om foto's te plaatsen, maar ik kan me niet herinneren in welke thread dat was, dus ik zal ze hier plaatsen. Sportgrill en onderste trim. Voor is links of boven, na is rechts of onder.
Productaanbevelingen? Ik heb eerder een jaarlijkse wasbeurt gehad, nooit een waxschema en ik wil deze wat meer verzorgen.Deel wat je vandaag met de HRV-community hebt gedaan!
Voorbeeld: Ik heb haar uit de garage gehaald en haar een lekker bad gegeven en afgesloten met een laag wax.
1 Ik doe een grondige wasbeurt 1A Nanoskin washmitt, het is een beetje zoals kleien van een auto. Ik doe het een keer in de lente en een keer in de herfst, dit haalt alle wax of sealant eraf. Veel gemakkelijker dan het gebruik van een kleibar 2 Klasse all-in-one polish. Ik gebruik dit op de rubberen afdichtingen en al het glas behalve de voorruit. RainX op de voorruit 2A Klasse sealant, lente en herfst 3 Collinite 845 wax Andere favorieten Sprayway glasreiniger of Stoner Invisible Glass Cleaner. De bus werkt naar mijn mening altijd het beste Ik vind 303 fijn voor mijn kunstlederen stoelhoezen en banden af en toe Meguiar's Natural shine op hard plastic zoals je dashboard en deurpanelen Plexus voor helder plastic zoals mijn koplampen, achterlichten en insectenbescherming Meguiar's ultimate waterless wash op mijn aluminium velgen Gary Deans ultimate juice voor detail spray, smeermiddel Ik denk dat mijn vrouw gelijk heeft, ik heb een milde vorm van OCDProductaanbevelingen? Ik heb eerder een jaarlijkse wasbeurt gehad, nooit een waxschema, en ik wil wat meer zorg besteden aan deze.
Ik heb de lagere sierlijst, sportgrill en start op afstand gekregen en die lijken precies de prijzen te zijn die ik hier in Ohio heb betaald. Laat me weten wat je van de interieurverlichting vindt, ik heb daarover getwijfeld maar heb het uiteindelijk niet gekregen.Dit is de prijs die ik betaal met installatie in Maryland.
17" Lichtmetalen velgen met machinale afwerking $1.474,80
deurbeschermers $122,88
spatbordbeschermers (voor & achter) $161,88
lagere sierlijst voor $328,38
lagere sierlijst achter $369,18
zonnedakvizier $187,26
grill sport $360,78
interieurverlichting $201,90
start-op-afstand-systeem 11 $611,58
Is het te veel? Misschien. Maar dat was de goedkoopste van de 6 dealers waar ik de prijs vandaan heb.
Bleef het gestreept?Ik heb vandaag mijn HR-V naar een zelfbedieningswasserette gebracht...helaas werden de zwarte plastic bumper en sierlijsten wit. Ik denk dat de chemicaliën in de Seattle "milieuvriendelijke" zeep er iets mee hebben gedaan. Ik moet mijn detailer bellen om het te laten proberen te repareren. Je kunt de witte strepen op de foto zien. Ik heb nog nooit een auto met kunststof bekleding gehad, heeft iemand tips of trucs voor de verzorging?
De meeste afwerking op de HR-V is gewoon normaal zwart plastic. Ik heb de deurbeschermers die door de dealer vooraf zijn geïnstalleerd. Mijn dealer heeft niet de kleurgecodeerde exemplaren geplaatst, alleen de basiszwarte. In het begin vond ik het uiterlijk niet mooi, maar ze hebben me behoed voor het openen van mijn deur in de garage en het raken van de rand op een doos.Waar is de onderste afwerking van gemaakt? Is het verchroomd/geschilderd plastic? Ik vind het er mooi uitzien, maar denk niet dat ik de kosten zou kunnen rechtvaardigen. Ik wil zeker wat deurrandbeschermers. Ik sta erom bekend dat ik de deur naast de paal bij benzinestations parkeer. Misschien ook spatlappen. We zullen zien welk patroon het wegvuil deze week in de regen maakt.
Ik ben erg geïnteresseerd! Ik heb ook een witte en ik twijfel om dit te doen. Heb je het zelf gedaan, zo niet, wie heeft het voor je gedaan?Ik heb vandaag de ramen van mijn EX getint, natuurlijk de voorkant, maar ik heb ook de achterkant donkerder getint. 20 procent aan de voorkant en 30 of zoiets aan de achterkant om ze te laten passen. Ziet er GEWELDIG uit op mijn witte HR-V. Als ik hem dit weekend schoonmaak en de ramen kan wassen, zal ik een paar foto's delen als iemand geïnteresseerd is om het te zien.
Welke visor organizer heb je gekregen? Ik heb er een van mijn oude auto meegenomen, maar misschien koop ik er een voor de passagierskant. Er zijn er zoveel om uit te kiezen. Welke doekjes heb je gekregen?I added a visor organizerand stuck a microfiber cloth in the console to use between wipes.
Eens over het niet leuk vinden van het standaard stuur. Ga bestellen bij Wheelskins. Heb ze al eerder gebruikt - ze zijn geweldig.Een stuurwielhoes geïnstalleerd: http://www.amazon.com/gp/product/B00SXMIQBC?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s01
Ik gebruikte het woord "Installeren" omdat het nogal wat moeite kostte om hem erop te zetten. Ik dacht dat hij na een paar pogingen nooit zou passen, tot mijn partner te hulp schoot. Misschien ben ik een beetje kieskeurig, maar het standaard stuur is gewoon waardeloos, hopelijk helpt deze hoes.
Ik stond geparkeerd bij Target voor een snelle boodschap en besloot Neh-Ko in de schaduw van een boom te laten, om er vervolgens achter te komen dat een duif op de motorkap had gepoept. Moest de babydoekjes tevoorschijn halen.operation bird droppings...![]()
Cool! Ik heb er vorige week 4 in mijn Fit gedaan en het leek alsof ik hem met hydraulica had verlaagd LOL. Ik weet niet zeker of ik de mulchgeur met de nieuwe auto geur voor die rit naar huis zou kunnen verdragen!Vandaag heb ik 12 zakken mulch vervoerd en merkte dat er nog veel meer in kon! Onder de indruk!