Honda HR-V Forum banner
181 - 200 of 842 Posts
Erg leuk......

CVT- en differentieelvloeistof vervangen bij de mijne bij 38K. Supergemakkelijke klus en een hoop geld bespaard in vergelijking met de dealer.

Ik heb de dwarsbalken van College Hills Honda aan mijn EX-L Navi toegevoegd. Ik was bezorgd over het extra geluid ervan, maar ik heb vandaag geen verschil op de weg gemerkt.

Heb de dwarsbalken van College Hills Honda aan mijn EX-L Navi toegevoegd. Ik was bezorgd over het extra geluid ervan, maar ik merkte vandaag geen verschil op de weg.
Interessant ....... mijn mods volgen die van jou, wat was het eindresultaat hiervan? Hoe reed het anders? Wat is de dwarsbalk precies? zoals een stabilisatorstang?

Interessant .......mijn mods volgen die van jou, wat was het eindresultaat hiervan? Hoe reed het anders? Wat is precies de dwarsbalk? zoals een stabilisatorstang?
Dit zijn de dwarsbalken voor de bevestiging van de dakdrager. Ik verhuis mijn dochter later deze zomer naar Winston-Salem en moet een dakkoffer bovenop de HRV zetten om een deel van haar spullen te vervoeren. De binnenkant zal ook gevuld zijn. Je kunt de impact zien op deze bovenaanzicht. Dus geen impact op het rijden, en we zullen zien of het mijn MPG überhaupt verandert.

Attachments

Aha! Ik dacht dat je een soort onderstelstang bedoelde... Bedankt!

Niet vandaag, maar recent.

Glanzend zwarte sportgrille. (zoveel beter dan het standaard chromen snor-ding.)
Depo JDM-stijl achterlichten.
Emblemen achter verwijderd & het 3e remlicht en de bumperreflectoren getint met vinyl.

Attachments

Ik begrijp de logica van het tinten van remlichten niet, vermindert dat niet de effectiviteit dat auto's kunnen zien dat je gestopt bent?

Hallo allemaal. Ik ben hier al een tijdje aan het rondkijken, maar ben er nog niet aan toegekomen om veel te posten. Ik heb veel geleerd door oude berichten door te nemen. Momenteel ben ik op zoek naar Thule dakdragers en een dakkoffer, maar dit is de huidige set-up. Ik hoop er binnenkort meer aan te werken. Dit is de Tjin Edition HR-V gebouwd voor SEMA.

Attachments

Ik begrijp de logica van het tinten van remlichten niet, vermindert dat niet de effectiviteit van auto's die je kunnen zien stoppen?
Helemaal niet. Het 3e remlicht en de bumperreflectoren zien er nog steeds rood uit, lichten op en reflecteren rood vrij helder. De tint is slechts een lichte verduistering die overeenkomt met het donkere uiterlijk van de JDM-achterlichten.

Ik ben niet een van die eikels met donkerzwarte achterlichten.

Niet vandaag, maar recent.

Glanzend zwarte sportstijl grill. (zoveel beter dan het standaard chromen snor-ding.)
Depo JDM-stijl achterlichten.
Debadged achteremblemen & het 3e remlicht en de bumperreflectoren getint met vinyl.
Ik vind het leuk! Waar heb je de Sportgrill vandaan?

Nieuw hier, maar ik wilde delen wat ik in de loop der jaren aan mijn HRV heb gedaan sinds 5-12-2015.

Totale mods--

Recent:
Geschilderde mistlampbehuizing, zwarte glanzende vinyl wenkbrauwen, getinte achterste signaalbehuizing, luchtgeleiders verwijderd en een chromen tip aan de uitlaat toegevoegd

Verleden:
OEM motorkapdeflector, OEM spatlappen, tint: 5% zonneklepstrip, 5% schuifdak, 50% voorruit, 35% voorkant, zwart gemaakte signaallichthuis, chromen afdekkingen voor achterreflectoren, LED kentekenplaatverlichting en spiegelmogelijkheid met behulp van Amazon TV Fire Stick en ZTE Zmax Pro

Toekomst:
Hogere en bredere banden en LED-koplampen

Attachments

Ik loer hier al een tijdje rond, heb onlangs mijn 2018 HR-V LX ongeveer 2 weken geleden gekregen (zoals je kunt zien, heb ik nog steeds dealerplaten voor lol).

Plastidip-wielen zwart gemaakt en ramen getint!

5% voor alles achter.
25% voor. (legaal voor Texas)

De volgende stap is een AEM cold air intake, vloermatten en wat zijruitdeflectors! Zou over een paar dagen moeten komen.

181 - 200 of 842 Posts