Deel wat je vandaag hebt gedaan met de HRV-community!
Interessant ....... mijn mods volgen die van jou, wat was het eindresultaat hiervan? Hoe reed het anders? Wat is de dwarsbalk precies? zoals een stabilisatorstang?Heb de dwarsbalken van College Hills Honda aan mijn EX-L Navi toegevoegd. Ik was bezorgd over het extra geluid ervan, maar ik merkte vandaag geen verschil op de weg.
Dit zijn de dwarsbalken voor de bevestiging van de dakdrager. Ik verhuis mijn dochter later deze zomer naar Winston-Salem en moet een dakkoffer bovenop de HRV zetten om een deel van haar spullen te vervoeren. De binnenkant zal ook gevuld zijn. Je kunt de impact zien op deze bovenaanzicht. Dus geen impact op het rijden, en we zullen zien of het mijn MPG überhaupt verandert.Interessant .......mijn mods volgen die van jou, wat was het eindresultaat hiervan? Hoe reed het anders? Wat is precies de dwarsbalk? zoals een stabilisatorstang?
Helemaal niet. Het 3e remlicht en de bumperreflectoren zien er nog steeds rood uit, lichten op en reflecteren rood vrij helder. De tint is slechts een lichte verduistering die overeenkomt met het donkere uiterlijk van de JDM-achterlichten.Ik begrijp de logica van het tinten van remlichten niet, vermindert dat niet de effectiviteit van auto's die je kunnen zien stoppen?
Ik vind het leuk! Waar heb je de Sportgrill vandaan?Niet vandaag, maar recent.
Glanzend zwarte sportstijl grill. (zoveel beter dan het standaard chromen snor-ding.)
Depo JDM-stijl achterlichten.
Debadged achteremblemen & het 3e remlicht en de bumperreflectoren getint met vinyl.
eBay. Ik moest een kleine hoeveelheid plastic in het midden aan de onderkant verwijderen met een zijkniptang, maar over het algemeen, en na een roadtrip van 13+ uur... Ik keur het goed!I like it! Where did you get the Sport grill?
Cool, bedankt!eBay. Ik moest een kleine hoeveelheid plastic in het onderste midden verwijderen met een zijknipper, maar over het algemeen, en na een roadtrip van meer dan 13 uur... Ik keur het goed!Ik vind het leuk! Waar heb je de Sport grill vandaan?
https://ebay.com/itm/for-2016-2018-...HR-V-HRV-Sport-Style-Front-Grille-Glossy-Black/401551956221?itemId=401551956221