Deel wat je vandaag hebt gedaan met de HRV-community!
Leuk!Ik heb hier een tijdje rondgehangen en heb onlangs mijn 2018 HR-V LX ongeveer 2 weken geleden gekregen (zoals je kunt zien, heb ik nog steeds dealerplaten vooraan lol).
Plastidipped wielen zwart en ramen getint!
5% voor alles achter.
25% voor. (legaal voor Texas)
Volgende is een AEM koude luchtinlaat, vloermatten en wat zijruitdeflectors! Zou over een paar dagen moeten komen.
![]()
![]()
![]()
Heb je de plastidip glossifier over de basislaag gebruikt? Als je dat doet, gaat de plastidip langer mee en komt remstof er gemakkelijker af... Twee lagen zijn voldoende......Ik loer hier al een tijdje rond, heb onlangs mijn 2018 HR-V LX ongeveer 2 weken geleden gekregen (zoals je kunt zien, heb ik nog steeds dealerplaten voor lol).
Plastidip-wielen zwart gemaakt en ramen getint!
Klinkt goed, ik moet mijn voorraad edibles weer aanvullen!Glen, ik heb nodig dat je naar Colorado komt en een week of twee voor mijn auto zorgt. Plastidip de wielen. Verf mijn remklauwen. Detail binnen en buiten. Drink een paar alcoholische drankjes tussen elke stap door voor de goede orde. Pinstripe... yada, yada, yada...
Ja, dat ben ik! lol, vandaag matten en raamvizieren geïnstalleerd!Nice!
Ik zag je ook op de HRV USA Facebook-pagina lol
Ik heb eigenlijk Metalizer gebruikt omdat ik geen glossifier kon vinden, maar ik heb ongeveer 2-3 lagen per band matzwart, metalizer en daarna nog een laatste laag zwart aangebracht om de glitters te dof te maken, omdat ik er niet echt van genoot, veel meer de voorkeur gaf aan het matzwart, het ziet er veel sportiever en stoerder uitHeb je de plastidip glossifier over de basislaag gebruikt? Als je dat doet, gaat de plastidip langer mee en komt remstof er gemakkelijker af… Twee lagen zijn voldoende……
Ik heb hetzelfde met mijn auto gedaan - ziet er veel beter uit. Ik heb ook het zonnedak getint - helpt echt tegen de hete zon hier.Heb 20% keramische tint op de voorste twee ramen laten installeren. Past perfect bij de achterkant en ziet er zoveel beter uit.
Verhuizen is vervelend, maar ik ben blij dat de HRV de verhuizing aankan!Ik ben onlangs verhuisd en het is in wezen volledig gedaan met de HRV. Dit is verbazingwekkend, van een huis met 4 slaapkamers naar een appartement met 2 slaapkamers. Ik heb meerdere keren meerdere ritten gemaakt, maar aangezien de verhuizing in dezelfde stad was en de opslagruimte ook in dezelfde stad was, was het qua brandstofverbruik mogelijk.
De HRV heeft gewoon alles briljant afgehandeld.
De hoeveelheid spullen die mensen verzamelen en de hoeveelheid spullen die ik met de HRV kon verplaatsen. Ik was en ben echt trots om deze auto te bezitten. Hij heeft een buitengewoon nut. Ik heb voornamelijk dozen verplaatst, maar ook meubels. Er waren slechts 2 items die ik niet in mijn HRV kon passen en ik ben met een vriend in zijn Lexus RX gegaan.
Ik zou deze auto van harte aanbevelen en kan niet wachten op de volgende generatie.
Over het algemeen is een verhuizing erg vervelend. Maar controle hebben over het daadwerkelijk verplaatsen van spullen door mijn HRV te gebruiken. Het vermindert de verschrikkelijkheid van alles.
Wauw!Ik heb mijn dochter dwars door het land verhuisd, voornamelijk met mijn HRV met een topper. Ze had maar één meubelstuk dat ze meenam, maar tonnen dozen. Om je een idee te geven van het volume tussen de topper en de HRV, heb ik een van die grote hotelbagagewagens gebruikt om mijn auto uit te laden. Het kostte 3 ritten met dat ding helemaal vol om eruit te halen wat eruit kwam. Het brandstofverbruik leed eronder (23 mpg met een AWD), maar het was zeker VEEL goedkoper dan een huurwagen, een verhuisbedrijf of een POD. Verbazingwekkend nut.
Ha! Dat heb ik gedaan...een paar maanden geleden...;;alleen maar om een paar Civic turbo-eigenaren in mijn garage van het appartementencomplex te plagen... ze gaan altijd heel langzaam langs de auto met hun nek uitgerekt... Voor een betere blik...Zou gebruikers echt hebben laten flippen als je in plaats daarvan Turbo had gezet! Ha