Honda HR-V Forum banner
161 - 180 of 341 Posts
Het lijkt erop dat ze je de 2016-2018 connector kabelboom hebben gestuurd. Zeg ze dat en dat je de 2019+ kabelboom en connector nodig hebt. Laat ze je connectoren en de achterkant van je head unit zien.

Goed nieuws mensen! Ik heb vandaag de juiste kabelboom ontvangen en tot nu toe ben ik erg blij met de stereo. Het enige probleem dat ik heb, is om de achteruitrijcamera aan de praat te krijgen. Ideeën mensen? Ik krijg steeds een gele box.

Ik had dat probleem ook en het was de CANBUS-instelling. Toen ik het veranderde van 21 Crider naar 07 Civic, loste het probleem zich op. Als ik me goed herinner, staat dat onder fabrieksinstellingen. Ik zou in mijn aantekeningen moeten kijken om zeker te zijn.

Ik had dat probleem ook en het was de CANBUS-instelling, toen ik deze veranderde van 21 Crider naar 07 Civic loste het probleem op. Als ik me goed herinner, staat dat onder fabrieksinstellingen, ik zou mijn aantekeningen moeten nakijken om zeker te zijn.
View attachment 33709
View attachment 33710
Dat geprobeerd, werkte niet :( Ik heb andere Honda canbus instellingen geprobeerd en niets.

Ik had dat probleem ook en het was de CANBUS-instelling. Toen ik het veranderde van 21 Crider naar 07 Civic, loste het probleem zich op. Als ik me goed herinner, staat dat onder de fabrieksinstellingen, ik zou mijn aantekeningen moeten nakijken om zeker te zijn.
View attachment 33709
View attachment 33710
Heb je speciale kabels voor de camera geïnstalleerd? Zoals gele videokabels? Ik hoop dat ik niets gemist heb.

Welke kabelboom en CANBUS heb je geïnstalleerd? Ik heb deze (afgebeeld) en heb die instelling gebruikt om het aan de praat te krijgen. Dasaita heeft me ook geholpen via de messenger op AliExpress. Kortom, de kabelboom, CANBUS en de instellingen van je auto (bouwjaar en model) moeten allemaal overeenkomen om alles correct te laten werken.

Heeft u speciale kabels voor de camera geïnstalleerd? Zoals gele videokabels? Ik hoop dat ik niets gemist heb.
Ik denk dat de gele RCA wel aangesloten moet worden, en er zijn er twee. Het zijn er twee in de head unit en twee om aan te sluiten. Ik heb ze gewoon omgewisseld totdat het werkte.

Je moet de gele camera aansluiten op de gele achteruitrij-ingang. Ik weet niet meer precies hoe die van mij waren gemarkeerd, maar ik weet nog dat ik ze gewoon heb verwisseld tot het werkte.

Je moet de gele camera aansluiten op de gele achteruitrij-ingang. Ik kan me niet precies herinneren hoe de mijne waren gelabeld, maar ik herinner me dat ik ze gewoon heb verwisseld totdat het werkte.
View attachment 33720
dat was mijn probleem! De gele kabel was niet aangesloten. Stereo werkt nu 100 procent op een 2022 LX

Wat me opviel, was dat door de canbus naar verschillende Honda-instellingen te veranderen, de manier waarop de camera eruitziet veranderde.

Image

Image

what I did noticed was by changing the canbus to different Honda settings it changed the way the camera looks.
Hetzelfde gebeurde ook bij mij. Ik heb gewoon met alles zitten rommelen totdat ik het naar mijn zin had en om het te kalibreren, ben ik dicht bij mijn andere auto gaan staan en heb ik de lijnen ingesteld.

Hetzelfde gebeurde ook met de mijne. Ik heb gewoon met alles zitten rommelen totdat ik het naar mijn zin had en om het te kalibreren, ben ik dicht bij mijn andere auto gaan staan en heb ik de lijnen ingesteld.
Als je achteruit rijdt, piept het dan of zijn er alarmen als je in de buurt van dingen komt? Ik probeerde het uit te zoeken en ik kan het niet laten piepen of iets anders. Ik denk dat ik op dit punt kieskeurig word. Ik zou gewoon blij moeten zijn dat alles werkt.

Ik heb de tv-tuner gisteren ontvangen. Een snelle inspectie van de doos toont alles wat hier wordt getoond en ook een afstandsbediening. Ik weet niet zeker of ik RCA-kabels nodig heb of niet, ik zal het ze moeten vragen, er zitten geen instructies bij. Het kan even duren voordat ik tijd heb om hem te installeren.

Ik heb de tv-tuner gisteren gekregen. Een snelle inspectie van de doos is alles wat hier wordt getoond en ook een afstandsbediening. Ik weet niet zeker of ik RCA-kabels nodig heb of niet, ik zal het ze moeten vragen, er zitten geen instructies bij. Het kan even duren voordat ik tijd heb om het te installeren.
Ik zou binnenkort de trekker over kunnen halen voor de head unit. Laat ons weten hoe die tv-tuner uitpakt.

@Dr. Toboggan Weet u of weet iemand anders welke versie van de kabelboom nodig is van de website? Ik heb een 2018 EX-L, linksgestuurd (VS). Ik zie 3 soorten bedrading, CB015, CB036 en DYX016. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Dasaita, maar ze reageren niet.

vs

Ik heb altijd met Dasaita gecommuniceerd via AliExpress en ze reageren erg snel, maar misschien komt dat omdat ik een eerdere klant ben. Ik zou niet van een andere verkoper kopen dan de officiële winkel. Hoe dan ook, het beste is om een foto te maken van de connectoren van uw kabelboom en de achterkant van uw radio en deze te matchen. Ik stel ook voor om hen die foto's te sturen samen met het land en de afwerkingsniveau van uw auto wanneer u het koopt.

Ik heb altijd met Dasaita gecommuniceerd via AliExpress en ze reageren erg snel, maar misschien komt dat omdat ik al klant ben. Ik zou niet van een andere verkoper kopen dan de officiële winkel. Hoe dan ook, het beste is om een foto te maken van de connectoren van uw kabelboom en de achterkant van uw radio en deze te matchen. Ik stel ook voor om hen die foto's te sturen samen met het land en de afwerking van uw auto wanneer u hem koopt.
Ik ging ervan uit dat deze website dasaita.com legitiem is, ik zal proberen via AliExpress contact met hen op te nemen!

161 - 180 of 341 Posts