Hallo. Ik heb een 2016 HRV die ik gloednieuw heb gekocht bij een Honda-dealer. Dit jaar, na de regen, ligt er een grote plas water in de auto op de vloerbedekking van de voorpassagier. Dit is al een paar keer gebeurd. Ik heb het raam niet open laten staan, voor het geval iemand zich dat afvraagt. Ik heb de auto naar de Honda-dealer gebracht en ze zeiden in feite dat het een verstopte airconditioner was. Ze hebben het blijkbaar gerepareerd en ik heb $150 uit eigen zak betaald voor de diagnose en reparatie, hoewel ik nog binnen mijn garantie van 3 jaar viel. 3 weken later, na de regen, ligt er nog steeds een plas in mijn auto. Het interieur heeft nu een vieze geur door de waterschade. Ik breng de auto terug naar dezelfde Honda-service. Het is al meer dan anderhalve week geleden en ze nemen nooit contact met me op om me op de hoogte te stellen. Ik bel en de monteur zegt dat hij de bron nog steeds niet kan vinden. Mijn garantie verloopt over een paar dagen. Heeft iemand dit probleem met de lekkage gehad? Ik heb Honda gebeld en een klacht ingediend. Ik weet op dit moment niet wat ik moet doen. Help alsjeblieft.