Honda HR-V Forum banner
101 - 120 of 341 Posts
Ik hou van de verschillende kleuren voor de verschillende afstanden.
Ik hou ook van infotainment waarbij de geleidelijnen meebuigen met de richting van het stuur, zoals ik die vroeger op mijn CRV had. :cry:

Deze buigen niet, misschien kan het in de instellingen worden gewijzigd, want toen ik het instelde waren er verschillende keuzes, maar dit was mijn voorkeur en ik heb het "ingesteld en vergeten". Ik hou niet van het soort dat buigt, want het zou me alleen maar in verwarring brengen.

Ergens in dit draadje had ik gemeld dat bij het opstarten van de auto en bij het opstarten van de head unit er af en toe een “pop”-geluid uit de speakers kwam. In die tijd had ik een iPhone X (10), maar nu heb ik een iPhone 12 en die maakt dat geluid niet meer. Het moet dus iets met mijn telefoon te maken hebben gehad.

Ik had dit knallende geluid op andere forums gezien, die andere auto's met andere telefoons bevatten. Ik kan niet voor hen spreken, maar in mijn geval was het duidelijk een telefoonprobleem, aangezien ik mijn telefoon heb geüpgraded en het probleem verdween.

Ik ben precies geüpgraded van een iPhone XS Max naar een iPhone 12 Pro Max.

Welnu, de Amerikaanse zomertijd is een uur teruggezet en hoewel de klok op mijn Dasaita en CarPlay (iPhone) de tijd automatisch heeft aangepast, heeft de tijd op de Honda-klok zich niet aangepast en ik zie geen manier om deze zelf aan te passen. De handleiding zegt dat je de (fabrieks)radio moet gebruiken om de klok op het dashboard aan te passen, wat ik uiteraard niet kan met mijn aftermarket head unit.

Wacht even, ik realiseerde me net dat dit "gele licht" probleem begon de dag nadat ik de LED sfeerverlichting in het interieur installeerde (zie bericht in de link hieronder), ik heb dit probleem misschien wel zelf veroorzaakt. De elektronica in deze nieuwere auto's is veel te complex voor mij om te begrijpen hoe alles samenwerkt met elk van de andere componenten. Toen ik de LED sfeerverlichting installeerde, kan het iets in de elektronica hebben verstoord, misschien de CAN-BUS, ECM, enz., iets of wat dan ook.

Nee, het is altijd wit geweest. In feite zal het geel periodiek tijdelijk terugkeren naar wit, maar slechts even. Het (wit) is ook de enige kleur die dit probleem heeft met de aan/uit-knop. Als ik een andere kleur dan wit kies, zijn ze allemaal hetzelfde. Ik denk niet dat dit probleem toevallig is dat het begon de dag nadat ik de LED-omgevingsverlichting installeerde, ik denk dat ik de head unit zelf heb verknald.

Ja, ik heb in de gebruikersgroep gepost en niemand heeft gereageerd dat ze dit probleem hebben gehad. Ook zei Dasaita dat dit het eerste geval van dit probleem is. Zoals ik al zei, ik weet niet zeker hoe al deze moderne elektronica werkt, maar blijkbaar heeft de combinatie van de Honda-elektronica en de Dasaita-hoofdeenheid en deze LED-omgevingsverlichting een soort conflict.

Ik heb het aangesloten op een telefoonlader voor de "sigarettenaansteker" die is aangesloten op de 12V-aansluiting. Ze zouden niet op hetzelfde circuit moeten zitten. Ik heb geen idee hoe die LED-omgevingslichten van kleur veranderen (microchip?) of hoe de CAN-BUS voor de Dasaita werkt of de Honda-besturingsmodules, enz. werken, maar het feit dat het radiolicht binnen 12 uur na het installeren van de LED-omgevingslichten in de war raakte, doet me geloven dat dat het probleem moet zijn geweest.

Oh, die haven.

Misschien is het gewoon een heel ongelukkig toeval dat de circuits die blauw aansturen onstabiel zijn (gebrek aan B in RGB maakt Y, ik had hetzelfde probleem op mijn laatste RGB-toetsenbord)

101 - 120 of 341 Posts